مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 05:202020-12-27اجتماعي

امسال برنامه ای ویژه برای بحران برف و سیل داریم/ لایروبی 52 رودخانه گیلان


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه امسال در استان گیلان برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش احتمالی برف سنگین برنامه ای ویژه تدوین شده است، - ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه امسال در استان گیلان برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش احتمالی برف سنگین برنامه ای ویژه تدوین شده است، گفت: در برف اخیر 14 شهرستان گیلان درگیر بود.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال در استان گیلان برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش احتمالی برف سنگین برنامه ای ویژه تدوین و وظایف همه دستگاه های خدمات رسان در آن تعیین شده است، اظهار کرد: برای همه دستگاه ها وظایف خاصی را مشخص کردیم تا گرفتار غافلگیری نشویم.

وی با اشاره به ماده 14 قانون مدیریت بحران مبنی بر گسیل تجهیزات به سمت راهداری، افزود: برابر قانون، مسئولیت اصلی مقابله با مشکلات بحران برف بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر 550 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است، تصریح کرد: از این تعداد، 200 دستگاه توسط بخش خصوصی تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال برنامه ای ویژه برای بحران برف و سیل داریم/ لایروبی 52 رودخانه گیلان

امسال برنامه ای ویژه برای بحران برف و سیل داریم/ لایروبی 52 رودخانه گیلان